Załatwianie spraw


SPOSOBY ZAŁATWIANIA SPRAW:

  • Dom Spotkań z Historią przyjmuje pisma (w tym skargi):

– kierowane osobiście do Sekretariatu DSH (przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 15:00),

– pisemnie pocztą (na adres Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa),

– pisma wysłane za pomocą faksu (nr faksu 22/ 255 05 04),

– pisma przychodzące na adres elektroniczny (dsh@dsh.waw.pl).

  • Pisma adresowane do Domu Spotkań z Historią przekazywane są do Sekretariatu DSH a następnie:

– pismo jest rejestrowane w Sekretariacie,

– zarejestrowane pisma przekazywane są do Dyrektora DSH lub jego Zastępcy,

– Dyrektor lub jego Zastępca odpowiadają na pisma (wnioski lub skargi) lub dekretują pisma na kierownika lub pracownika merytorycznego, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie,

– kierownicy DSH podpisują pisma w zakresie posiadanych upoważnień,

– w ciągu 30 dni od daty umieszczonej na pieczątce wpływu w Sekretariacie przygotowywana jest dla nadawcy (wnioskodawcy) pisemna odpowiedź. Odpowiedź zostaje wysłaną taka samą drogą, którą wpłynęła, chyba że wnioskodawca zaznacza, że chciałby otrzymać odpowiedź pisemną inną drogą.

  • Rekrutacja w Domu Spotkań z Historią:

– w przypadku rekrutacji ogłoszonej na stronie internetowej Domu Spotkań z Historią dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na podany adres elektroniczny. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) z późniejszymi zmianami.

– Dokumenty aplikacyjne nie zawierające ww. formuły są usuwane ze skrzynki mailowej.

– Dokumenty aplikacyjne złożone w formie papierowej są kierowane do osoby odpowiedzialnej za prowadzoną rekrutację.

– W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych w wersji papierowej, gdy w Domu Spotkań z Historią nie jest prowadzona rekrutacja, są one przekazywane do brakowania.

– W sytuacji, gdy nie jest prowadzona rekrutacja, Dom Spotkań z Historią nie gromadzi dokumentów aplikacyjnych.

 

Informacja:

e-mail: informacja@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 00

godziny:

  • poniedziałek–piątek 12:00–20:00
  • sobota–niedziela 11:00–20:00

Sekretariat:

e-mail: dsh@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 05

godziny: 9:00–16:30

Dział Edukacji:

e-mail: edu@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 25

godziny: 9:00–17:00

Dział Wystaw i Publikacji:

e-mail: wystawy@dsh.waw.pl 

telefon: 22 255 05 15

godziny: 9:00–17:00

Dział Animacji i Promocji

e-mail: k.puchalska@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 30

godziny: 9:00–17:00

Warszawska Inicjatywa Kresowa:

e-mail: t.kozlowski@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 50

godziny: 10:00–18:00

Pracownia DTP i dokumentacji fotograficznej:

e-mail: t.kubaczyk@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 47

godziny: środa: 9:00–17:00

Warszawska Pracownia Multimedialna:

e-mail: a.tomasinska@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 45

godziny: 8:45–16:45

 Archiwum Historii Mówionej

e-mail: ahm@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 40

godziny: 10:00–16:00

Księgarnia:

e-mail: księgarnia@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 02

godziny:

  • poniedziałek: zamknięte

  • wtorek–piątek: 10:00–20:00

  • sobota–niedziela: 11:00–20:00

Księgowość i Kadry:

telefon: 22 255 05 35

godziny: 8:00–16:00

Administracja:

e-mail: m.zadrzynski@dsh.waw.pl

telefon: 22 255 05 10

godziny: 10:00–16:00

Informacja wytworzona przez:
Anna Talarek
email: a.talarek@dsh.waw.pl tel.:22 255 05 05 fax: admin
, w dniu:  07‑05‑2018 06:38:06
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl
, w dniu:  07‑05‑2018 06:38:06
Data ostatniej aktualizacji:
11‑05‑2018 12:48:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie