Załatwianie spraw
SPOSOBY ZAŁATWIANIA SPRAW:
-
Dom Spotkań z Historią przyjmuje pisma (w tym skargi):
– kierowane osobiście do Sekretariatu DSH (przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 15:00),
– pisemnie pocztą (na adres Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa),
– pisma wysłane za pomocą faksu (nr faksu 22/ 255 05 04),
– pisma przychodzące na adres elektroniczny (dsh@dsh.waw.pl).
-
Pisma adresowane do Domu Spotkań z Historią przekazywane są do Sekretariatu DSH a następnie:
– pismo jest rejestrowane w Sekretariacie,
– zarejestrowane pisma przekazywane są do Dyrektora DSH lub jego Zastępcy,
– Dyrektor lub jego Zastępca odpowiadają na pisma (wnioski lub skargi) lub dekretują pisma na kierownika lub pracownika merytorycznego, którego zakres kompetencji odpowiada przedstawionej w piśmie sprawie,
– kierownicy DSH podpisują pisma w zakresie posiadanych upoważnień,
– w ciągu 30 dni od daty umieszczonej na pieczątce wpływu w Sekretariacie przygotowywana jest dla nadawcy (wnioskodawcy) pisemna odpowiedź. Odpowiedź zostaje wysłaną taka samą drogą, którą wpłynęła, chyba że wnioskodawca zaznacza, że chciałby otrzymać odpowiedź pisemną inną drogą.
-
Rekrutacja w Domu Spotkań z Historią:
– w przypadku rekrutacji ogłoszonej na stronie internetowej Domu Spotkań z Historią dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na podany adres elektroniczny. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) z późniejszymi zmianami.
– Dokumenty aplikacyjne nie zawierające ww. formuły są usuwane ze skrzynki mailowej.
– Dokumenty aplikacyjne złożone w formie papierowej są kierowane do osoby odpowiedzialnej za prowadzoną rekrutację.
– W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych w wersji papierowej, gdy w Domu Spotkań z Historią nie jest prowadzona rekrutacja, są one przekazywane do brakowania.
– W sytuacji, gdy nie jest prowadzona rekrutacja, Dom Spotkań z Historią nie gromadzi dokumentów aplikacyjnych.
Informacja:
e-mail: informacja@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 00
godziny:
- poniedziałek–piątek 12:00–20:00
- sobota–niedziela 11:00–20:00
Sekretariat:
e-mail: dsh@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 05
godziny: 9:00–16:30
Dział Edukacji:
e-mail: edu@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 25
godziny: 9:00–17:00
Dział Wystaw
e-mail: wystawy@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 15
godziny: 9:00–17:00
Dział Publikacji:
e-mail: m.purzynska@dsh.waw.pl
tel. 22 255 05 20
godziny: 8.00 - 16.00
Dział Promocji:
e-mail: m.ryckowska@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 21
godziny: 9.00 - 17.00
Dział Animacji
e-mail: w.komorowska@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 23
godziny: 9:00–17:00
Warszawska Inicjatywa Kresowa:
e-mail: t.kozlowski@dsh.waw.pl
godziny: 10:00–18:00
Warszawska Pracownia Multimedialna:
e-mail: a.tomasinska@dsh.waw.pl
godziny: 8:45–16:45
Archiwum Historii Mówionej
e-mail: ahm@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 40
godziny: 10:00–16:00
Księgarnia:
e-mail: księgarnia@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 02
godziny:
-
poniedziałek: zamknięte
-
wtorek–piątek: 10:00–20:00
-
sobota–niedziela: 11:00–20:00
Księgowość i Kadry:
telefon: 22 255 05 35
godziny: 8:00–16:00
Administracja:
e-mail: a.markiewicz@dsh.waw.pl
telefon: 22 255 05 10
godziny: 10:00–16:00
email: a.talarek@dsh.waw.pl tel.:22 255 05 05 fax: admin , w dniu: 07‑05‑2018 06:38:06
email: admin@finn.pl , w dniu: 07‑05‑2018 06:38:06
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|